Du var min armé.


Sitter och snikrar ihop ett coctail-paty i huvudet. Det var ett riktigt bra tag sedan vi flickor träffades, åt middag, snackade skit och drack alkohol tillsammans. Men vad jag kan minnas så var det uppskattat och man ska aldrig släppa vinnande koncept. Sittandes i nostalgi - ett collage senare - så tycker jag iallafall att ett coctail-party klingar bra, men vad vet jag?
Cecilia:

Håller helt med kära du!

Vi flickor borde hitta på något sådant fint igen, och det är snart! :)

Vi har ju flera födelsedagar på gång!

Dock måste jag säga att ditt collage här är lite för vackert för att visa för allmänhetens ögon.. ;)♥

Jennie:

Alldeles för längesen, jag är på!

mea:

ja hitta din blogg via fb:s rgline-sida :--D (alltså ja jobbar här på andra sidan) och måste bara säga att du har en grym blogg! du är så vacker :)

Kommentera inlägget här: